یادم میاد وقتی کوچکتر بودم هروقت کار اشتباهی ازم سرمیزد یا هروقت مادر و پدرم یه خوبی گنده در حقم می کردند سعی می کردم خودم رو به زحمت بندازم تا نشون بدم که من هم به فکر جبران هستم

خیلی خوبه که این حس مدیون بودن به خدارو همیشه در درونمان تقویت کنیم تا این حس پتانسیلی باشد برای به زحمت انداختنمان و برای  بستن دهان قرقروی نفس

ما به خاطر نعمت های بی شمار خدا و بعد از اون به خاطر نامردی ها و بی معرفتی ها و خدا رو کناز زدن هامون به اومدیونیم

علی علیه السلام که هیچ نامردی نکرده و هیچ گناهی نکرده باز به خاطر بدست آوردن رضایت خدا حاضر میشه جانش رو تقدیم کنه/بقره207

 

در ادامه راهش تمامی شهدا و مجاهدان راه خدا و تمامی کسانی که حجاب براشون افتخاره و تمامی کسانی که با افتخار هوای گرم روزه می گیرن

به نظرت نمی ارزه با یه حجاب توپ داشتن می تونی برای لحظه لحظه اش جبران کنی و رضایت خدا رو بدست بیاری؟ ارزشش رو نداره؟



[ سه شنبه 11 آذر 1393 ] [ 18:9 ] [ محب اهل بیت (ع) ] [ بازدید : 2325 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بهشت (1394/10/11 )
خدا ♥♥♥ (1394/10/11 )