مانکن های زنده
مانکن های زنده

 

«وقتی یک جوان با مانکن‌های زنده روبه رو می‌شود چگونه غرایز جنسی خود را کنترل کند؟»

این شاید سوال خیلی از جوان‌های جامعه امروز باشد. پسری که در خیابان دختری را با بدترین شکل پوشش نگاه می‌کند و دختری که پسری را با کمترین و تنگ‌ترین پوششِ ممکن نظاره می‌کند؛ چه راهکاری برای کنترل خود باید داشته باشد؟

بالا بودن سن ازدواج، مشکلات مالی و ادامه تحصیل از بیشترین بهانه‌هایی است که برای به تأخیر انداختن ازدواج جوانان استفاده می‌شود. بهانه‌هایی که گاه از طرف والدین به آنها تحمیل می‌شود. بهانه‌هایی که شاید یکی از مهمترین دلیل‌های بی‌بندوباری در جامعه کنونی است.

حالا چه کسی باید این مشکلات را کنار بزند و به فریاد جامعه برسد خدا می‌داند. ولی بحرانی بودنش آنقدر معلوم است که صدای دکتر ابهری(عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و روانشناس اجتماعی) را نیز درآورده است: «در شرایط حاضر که شبکه های ماهواره ای بدون هیچ گونه سانسوری روابط جنسی را به طور عریان و وحشیانه به تصویر می کشند اگر این مدیریت به دست فراموشی سپرده شود و یا به همایش،سخنرانی،مقاله و جلسه ها واگذار و ختم شود باید منتظر آسیب‌های اجتماعی روز افزون و ناهنجاری‌های اخلاقی فراوان‌تری باشیم.»][۱]
حرف آقای ابهری درست است ولی فقط من نمی‌دانم بعد از پوشیدن ساپورت توی خیابان و آرایش زنان توسط مردان و کشف حجاب توی ماشین شخصی و راه اندازی استخرهای مختلط، نوبت به انجام کدام ناهنجاری اخلاقی می‌رسد.

اللهم عجل لولیک الفرج

[۱]مشروح سخنان دکتر ابهری در لینک زیر

http://www.inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=4&Id=181744&Rate=0





[ شنبه 15 آذر 1393 ] [ 13:57 ] [ محب اهل بیت (ع) ] [ بازدید : 907 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بهشت (1394/10/11 )
خدا ♥♥♥ (1394/10/11 )