چه كنیم كه رهبر انقلاب، به خاطر ما خدا را شكر كنند؟
چه كنیم كه رهبر انقلاب، به خاطر ما خدا را شكر كنند؟

به جرأت می‌توان گفت كه هر انسانی آرزو دارد به شهرت برسد و مردم از او به نیكی و بزرگی یاد كنند. در اینكه برای رسیدن به این جایگاه تلاش بسیار لازم است، شكی نیست؛ چون بدون تلاش و كوشش، هیچ كسی به مقام و جایگاهی رفیع نخواهد رسید.

اما نكته‌ی مهم‌تر و ظریف‌تر، یک گام بعد از این شهرت و بزرگی شروع می‌شود. اینكه تو برای مردم تبدیل به یک الگوی بزرگ می‌شوی و حالا وظیفه‌ات سنگین‌تر از قبل شده است.

مریم هاشمی (بانوی وشو كار ایرانی) یكی از همین الگوهاست كه شاید بهترین افتخارش این جمله‌ای است كه مقام معظم رهبری (دام ظله) درباره او فرمودند: «خدا را بخاطر وجود جوانانی همانند شما شكر می‌كنم.»

بدون طول و تفصیل اضافی برویم سر اصل ماجرا؛ اینكه خانم هاشمی چكار كرد كه مایه شكرگذاری رهبر انقلاب شد. كافی است یك قدم به عقب برگردیم و صحبت‌های رهبری را مرور كنیم.

دو نكته اساسی كه به خانم هاشمی گفتند، كلیدهای اصلیِ این ماجراست:

۱) شما با نمایش شخصیت و هویت زن مسلمان ایرانی نشان دادید كه در میادین ورزشی نیز یک زن مسلمان می‌تواند با حفظ حجاب و حدود دینی، حضوری مقتدر و عزت آفرین داشته باشد.

(قابل توجه تمام ورزشكاران، بازیگران، مسئولان، هنرمندان و تمام كسانی كه الگوی جامعه ایرانی هستند؛ به همان خدایی كه می‌پرستید، در عین مشهور بودن، می‌توان عفیف زندگی كرد.)

۲) یكی از برنامه‌های ثابت جنگ روانی دشمنان علیه جمهوری اسلامی، القای این ادعای نادرست است كه نخبگان عرصه‌های مختلف با نظام اسلامی میانه‌ای ندارند كه شما با اقدام خود، وابستگی به نظام اسلامی را از یک سكوی جهانی اعلام كردید.

(باز هم قابل توجه تمام چهره‌های شناخته شده؛ فاصله گرفتن از انقلاب و ایران برای محبوب شدن راه درستی نیست. همان‌قدر كه دوری شما از انقلاب و اسلام ممكن است شما را در دل بعضی محبوب كند؛ دفاعتان از انقلاب و مظاهر اسلامی، می‌تواند محبت تعداد بیشتری از هم‌وطنانتان را نسبت به شما برانگیزاند.)

خلاصه‌ی كلام؛ در اوج موفقیت و شهرت، نماد یک مسلمان ایرانی باش و خودت را گم نكن؛ مطمئن باش رهبرت خداوند را به خاطر تو شكر می‌كند.

- پیوندهای مرتبط:

دیدار بانوی كرمانشاهی قهرمان ووشو با رهبر انقلاب

مشروح مصاحبه با مریم هاشمی قهرمان وشوی جهان



[ شنبه 15 آذر 1393 ] [ 13:47 ] [ محب اهل بیت (ع) ] [ بازدید : 916 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بهشت (1394/10/11 )
خدا ♥♥♥ (1394/10/11 )