یک امیدواری ، یک خطر
یک امیدواری ، یک خطر

یک امیدواری یک خطر

خیابان و مترو و اتوبوس و … محیط عمومی است لذا می بایست حقوقی مطابق با آن حوزه ی

عمومی و محیط اجتماعی را رعایت کرد. من یک موقعی از مسجدی در قم خارج که شدم با دو

خانم را با وضع پوشش نادرستی روبرو شدم و به آنها تذکر دادم که پوشش خود را رعایت کنند و

آنها پاسخ دادند که حاج آقا چشمتان را ببندید من هم در جواب گفتم، آهای مردم شما اگزوز های

ماشین هایتان را پر از دود کنید و دم دهان این خانم ها قرار دهید این خانم ها زنده می مانند در

این لحظه بود که خانم ها سر زیر انداختند و رفتند. همان گونه که کسی حق ندارد صدای موسیقی

یا مداحی ماشین خود را به حدی بلند کند که همه بشنوند. از دیگر نمونه ها این که شب عید یا به

هر مناسبتی جلوی ماشین ها را در خیابان می گیرند و خیابان را مسدود می کنند این کار درست نیست

چون قوانین اجتماعی در آن رعایت نشده است. حوزه ی اجتماع یک حوزه ی عمومی است و

قوانین متناسب با خودش را دارد.



منبع : یک امیدواری ، یک خطر | حجاب برتر 



[ چهار شنبه 27 اسفند 1393 ] [ 17:34 ] [ محب اهل بیت (ع) ] [ بازدید : 1133 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بهشت (1394/10/11 )
خدا ♥♥♥ (1394/10/11 )