لطفا به عروس ها رحم کنید
لطفا به عروس ها رحم کنید

در گذشته وقتی دختری ازدواج می‌کرد، در شب عروسی او را به بهترین شکل می‌آراستند، و به نوعی از جهت زیبایی او را برتر از همه قرار می‌دادند؛ و همه خانم هایی که در مجلس بودند لحظه شماری می‌کردند که عروس را زودتر ببینند.

 

ولی امروزه جالب است، ما در هر عروسی تقریبا به تعداد بانوانی که در مجلس دعوت می‌شوند عروس داریم، به نحوی که عروس تحت الشعاع واقع می‌شود، خانم‌هایی که برای یک مجلس جشن، ساعت‌ها و یا روزها قبل از مراسم نوبت آرایشگاه می‌گیرند، فقط برای اینکه به دیگران به دروغ بفهمانند که ما از همه زیباتریم.

 

چه هزینه‌هایی که در این مجالس صرف می‌شود، که با هیچ منطقی قابل بیان نیست، و چه وقت‌های ارزشمندی حیف می‌شود که قابل بازگشت نیست.
خانم محترم، آیا تا به حال به این شبهایی که بقول شما هزار شب نمیشه دقت کرده‌اید که چه مقدار پول بخاطر یک مجلس عروسی بدور ریخته می‌شود؟
تصور کنید اگر در یک عروسی 300 مهمان خانم داشته باشیم و هر یک فقط 50 هزار تومان پول بابت آریشگاه داده باشند که فقط دو ساعت زیبا باشند چه رقمی در می‌آید؟
15میلیون تومان؛ 15 میلیونی که بعد از دو ساعت به سختی از وجودت باید پاک کنی و فقط می‌ماند رتبه کشورت در استفاده از لوازم آرایش که می‌شود دوم خاورمیانه و هفتم جهان.[1]

حجاب و عفاف

------------------------------

پی نوشت:

[1]. هزینه 10 تریلیونی زنان ایرانی برای لوازم آرایشی/ ایران هفتمین مصرف‌کننده لوازم آرایشی در دنیا

- مطالعه بیشتر:

نکات مفیدی از ازدواج بهترین بانوی عالم، خانم فاطمه زهراعلیهاسلام

 


[ جمعه 14 آذر 1393 ] [ 13:34 ] [ محب اهل بیت (ع) ] [ بازدید : 954 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بهشت (1394/10/11 )
خدا ♥♥♥ (1394/10/11 )