قالب وبم
قالب وبم

لطفا در مورد قالب وبم نظر بدید

خوبه

یا

بد

 

 

 



 

 

 



[ جمعه 15 اسفند 1390 ] [ 13:17 ] [ محب اهل بیت (ع) ] [ بازدید : 1571 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
حماسه ظهور 17:35 - 1394/6/23/1
سلام اگه صلاح دیدید لوگوی حمایت از امام هادی را از لینک زیر از آدرس زیر دریافت کنید و در وبلاگتان قرار دهید با تشکر

http://campaignzohor.loxblog.com/post/93

حماسه ظهور 17:11 - 1394/6/23/1
عالیه خیلی خیلی عالی شده الان موفق باشید

چشم انتظار 15:58 - 1394/6/23/1
سلام..قالبت خوبه..ی نظم خاصی داره.هدرش هم قشنگه..اما ی مقداررنگ زمینش چشمو اذیت میکنه
پاسخ:سلام خیلی ممنون در سر فرصت عوض می کنم

حماسه ظهور 21:02 - 1394/6/8/7
سلام قالبتون هم الان عالی شده موفق باشید

حماسه ظهور 19:30 - 1394/5/11/7
سلام یه موردی که قالب وبلاگتون داره اینه که صفحات بعدی و قبل و قتی کلیک می کنی یه صفحه جداگانه باز می شه اگه بشه این رو حل کنید عالیه تشکر از شما
پاسخ:سلام ممنون از نظرتون ولی فک نکنم بتونم این کارو انجام بدم

حماسه ظهور 19:24 - 1394/5/11/7
الان قالبتون عالی شده موق باشید
پاسخ:چه خوب

mYm 20:19 - 1394/4/6/6
میتونست بهتر باشه ..
خیلی رنگ بندی زیادی استفاده کردین . که باعث میشه قالب یکم از نمایش محتواش کاهش پیدا کنه ..
بعضی اندازه های دور باید کوچک تر میشد ..
بعضی از رنگ ها باید کم رنگ تر استفاه میشد
در اخر ... تصاویر زیبایی داشت .. افرین
و در اخر .. رنگر بندی ها باید نزدیک به هم انتخاب بشه
پاسخ:با تشکر از نظر شما قالب تغییر یافت

آریـوبـرزن 19:30 - 1394/3/14/4
گفتم به مـهد ـﮯ بر مـن عاشق نـظر کن
گفتا تو هم از معصـیت صرف نظر کن

گفتم به نام نامیت هر دم بنازم
گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم

گفتم که دیـدار تـو باشد آرزویم
گفتا که در کو ـﮯ عـمل کن جستجویم

گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن
گفتا به عـهد بندگـﮯ با حق وفا کن

گفتم به مهد ﮯ بر من دلخسته رو کن
گفتا ز تقـوا کسب عز و آبرو کن

گفتم دلم با نور ایمان منجلـﮯ کن
گفتا تمسـک بر کتاب و هم عـمل کن

گفتم ز حق دارم تمنا ـﮯ سکینه
گفتا بشو ـﮯ از دل غبار حـقد و کیـنه

گفتم رخت را از من واله مگردان
گفتا دلــﮯ را با سـتم از خود مرنجـان

گفتم به جان مادرت من را دعـا کن
گفتا که جانت پاک از بهـر خـدا کن

گفتم ز هجران تو قلبـﮯ تنگ دارم
گفتا ز قول بـﮯ عـمل من ننـگ دارم

گفتم دمـﮯ با من ز رافت گفتگو کن
گفتا به آب دیـده دل را شستشو کن

گفتم دلم از بند غـم آزاد گردان
گفتا که دل با یـاد حـق آباد گردان

گفتم که شام تار دلها را سحر کن
گفتا دعـا همواره با اشـک بصـر کن

گفتم که از هجران رویت بـﮯ قـرارم
گفتا که روز وصـل را در انتظـارم
پاسخ:احسنت..........ممنون اومدین

کوثری 12:47 - 1394/3/10/7
خوبه
پاسخ:ممنون

سيما 11:14 - 1394/2/28/1
سلام قالب وبت خيلي شاده عزيزم
پاسخ:سلام خیلی ممنون نظر لطفته


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بهشت (1394/10/11 )
خدا ♥♥♥ (1394/10/11 )