کمپین «من عاشق محمدم»
کمپین «من عاشق محمدم»

در پی اهانت دوباره نشریه شارلی ابدو به ساحت پیامبر اسلام(ص)،

حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی کمپین «من عاشق محمدم» را به چهار

زبان زنده دنیا راه‌اندازی کرد و از همه علاقه‌مندان دعوت میشود تا به این کمپین بپیوندند.

در پی اهانت مجله فرانسوی به رسول الله الاعظم محمد مصطفی صلی الله علیه و آله،

پیشنهاد و درخواست می کنم این تصویر و متن زیر؛ شعارهای آن به صورت هشتگ ها را بازنشر بدهید: 

I love Mohammad "P.B.U.H"

I hate terrorism.

I condemn insulting the holy prophets.

٠٠٠٠٠٠٠٠

من عاشق محمدم

از تروریسم متنفرم

توهین به پیامبران الهی را محکوم میکنم

٠٠٠٠٠٠٠٠

أنا أحب محمد صلی الله علیه و آله

أنا اکره الأرهاب

أنا ادین الأهانة على الأنبیاء کلهم

٠٠٠٠٠٠٠٠

J'adore Muhammad

Je suis déteste le terrorisme

Je condamne insulte aux messagers de Dieu

٠٠٠٠٠٠٠٠

#IloveMohammad "P.B.U.H"

#Ihateterrorism

#Icondemninsultingtheholyprophets

#prophet

#mohammad

#muhammad

#اسلام #دین #مهربانی

#من_از_تروریسم_متنفرم

#اهانت_به_انبیاء_الهی_را_محکوم_میکنم

#ilovemykindprophet

#stopinsultingholyprophets

#charlie

#توهین_به_پیامبران_ممنوع

#من_عاشق_رحمة_للعالمینم

#پیامبر_مهربانم

#أنا_أحب_محمد

#توقفوا_الاهانة_علی_الانبیاء

#شیعه #سنی #ایران

توجه: این جریان سیاسی از یک سو به مقدسات مسلمانان توهین می کند و از

سوی دیگر از گروهک تروریستی داعش که جنایات وحشیانه ای مرتکب شده حمایت می کند.



[ جمعه 24 بهمن 1393 ] [ 12:56 ] [ محب اهل بیت (ع) ] [ بازدید : 906 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بهشت (1394/10/11 )
خدا ♥♥♥ (1394/10/11 )