وصیت نامه
وصیت نامه

تابحال پیش خودتون فکر کردین اگه خدا به شما عنایتی کرد و شهید شدین دوست دارین خانواده شما 

بعداز شماچه رفتاری داشته باشند تا ادامه دهنده راه شما باشند؟

شاید بعضی ها مسخره کنن اما من بخاطر برخورد هایی که با بعضی ها داشته ام همیشه فکرم

مشغول بودهاگه یه روزی خدا خواست و شهید شدم دوست دارم خانواده ام بعد ازمن چطوری

عمل کنن. بنابر این اینجا وصیتمی کنم :

وصیت می کنم اگر شهید شدم خانواده ام گوش به فرمان ولی فقیه باشند و تنها شعار ندهند

 بلکه موقع عمل هم به میدان بیایند و به حرف های خود عمل کنند.

وصیت می کنم اگر شهید شدم خانواده ام تنها و تنها به شرطی از سهمیه ها استفاده کنند که 

حق مظلومی به وسیله آن سهمیه ضایع نشود.

وصیت می کنم اگر شهید شدم خانواده ام فخر فروشی نکنند و فکر نکنند چون من شهید شده ام 

برای آنها افتخاری هست تا از دیگران بالاتر باشند.

وصیت می کنم اگر شهید شدم خانواده ام بخاطر جایگاهی که نزد مردم پیدا خواهند کرد کسی را 

تمسخر وتحقیر نکنند و دلی را نشکنند.

وصیت من به خانواده ام بعد از شهادت

وصیت می کنم اگر شهید شدم هیچکدام از اعضای خانواده ام با سهمیه وارد دانشگاهی

نشوند چرا که با سهمیهنمی شود علمی را کسب کرد.

وصیت می کنم اگر شهید شدم خانواده ام طرفدار مظلوم باشند و بدخواه ظالمان و یاور محرومان.

وصیت می کنم اگر شهید شدم خانواده ام برای توجیه رفتار های خود و یا فرار از واقعیت ها 

به کسی تهمت نزند و دروغ نگویند.

وصیت می کنم اگر شهید شدم خانواده ام هرجا و هر مکان و برای هر کاری از واژه خانواده شهید 

سوءاستفاده نکنند تا حرمت ها حفظ شود.

وصیت می کنم اگر شهید شدم خانواده ام به فکر تجملات و مادیات دنیا نباشند و همواره با یاد خدا 

زندگی کنند و هدف آن ها جز رضای خدا نباشد.

وصیت می کنم اگر شهید شدم خانواده ام دستورات و فرامین دینی را هدف قرار ندهند بلکه 

خداوند را هدف زندگی قرار دهند و از دین تنها برای رسیدن به خدا بهره مند شوند.

وصیت می کنم اگر شهید شدم خانواده ام دست به هرکاری که می زنند و هر قدمی که بر

میدارند آن را وسیله ای برای تعجیل در فرج امام زمان قرار دهند.

وصیت می کنم اگر شهید شدم خانواده ام بصیرت خود را افزایش دهند تا بازیچه ای به

دست منافقان وبدخواهان انقلاب نباشند.

پ,ن :

باخودم گفتم تو عاشق نیستی   آگه از سرِّ شقایق نیستی

غــرق در دریــا شدن کار تو نیست    شیعه مـــولا شــدن کــارتو نیست

من به در گفتم ولیکن بشنوند   نکته ها را موبه مو دیوارها

 


[ جمعه 21 آذر 1393 ] [ 13:6 ] [ محب اهل بیت (ع) ] [ بازدید : 1131 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بهشت (1394/10/11 )
خدا ♥♥♥ (1394/10/11 )