به من نگاه کن!
به من نگاه کن!

 

 

Please... see me for who I am

Open your eyes

Open your mind

Open your heart

See me for who I am

 

خواهش میکنم...به من نگاه کن که من کیم

چشماتو باز کن

افکارتو باز کن

قلبتو باز کن

ببین که من کیم

 

Stop gawking at my modesty

Stop staring at my clothes

Stop criticising my way of life

Believe me

…I’m happy with what I’ve chosen

 

توقف در فروتنی ام

خیره در لباس من

توقف، انتقاد از راه زندگی من

اعتقاد من

من برای آنچه انتخاب کردم خوشحالم

  

Open your eyes

Open your mind

Open your hear

See me for who I am 

 

چشما تو بازکن

ذهنتو بازکن

قلبتو بگشا

ببین منکه من هستم

 

Listen to me, hear how I speak

My lowered voice, my respectful tone

listen my honesty words 

Please listen

Hear me speak the truth

 

به من گوش کن,ببین چگونه حرف می زنم

صدای آرومم,لحن محترمانم

گوش کن حرف های صادقانه ام

لطفا گوش کن

شنیدن حقیقت صحبت من

 

A little girl, a grown woman

The elderly lady down the street

We are all happy with our life choices

 

دختر کوچولو, خانم بزرگ

خانم مسن خیابان پایین

ماهمه شادیم از انتخاب زندگیمون

 

You come to this happy

تو هم بیا در این شادینیشخند

 

 



[ پنج شنبه 20 آذر 1393 ] [ 9:8 ] [ محب اهل بیت (ع) ] [ بازدید : 881 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بهشت (1394/10/11 )
خدا ♥♥♥ (1394/10/11 )