قافله عفاف از حجاب جا مانده است!
قافله عفاف از حجاب جا مانده است!
عفاف به قافله‌ای تبدیل شده است که از کاروان حجاب جا مانده است و چندین قدم و شاید فرسخ‌ها از کاروان حجاب فاصله گرفته است و نیازمند راهکارهایی کارآمد جهت اتّصال زنجیره عفاف و حجاب می‌باشیم.

جامعه ما هر روز بیش از پیش به سمت اصول و تمدن غرب گرایش پیدا می کند و قواعد سبک زندگی اسلامی با متون و زندگی بی بند و بار غربی در هم آمیخته می گردد و ماحصل این در هم آمیختگی سبکی از زندگی بدون عفاف می گردد.

اگر کمی بخواهیم توجهی دقیق تر به افراد جامعه مان داشته باشیم می توانیم با نگاهی موشکافانه تر سطح حجاب جامعه مان را ارزیابی کنیم اما ما منتقدین از فلسفه عفاف که پیش نیاز حجاب می باشد غفلت ورزیده ایم و صرفا جامعه ی آرمانی را در این می بینیم که زنان و دختران آن جامعه با پوشش چادر که الحق و الانصاف پوشش کاملی می باشد در جامعه حضور پیدا کنند اما این کافی نمی باشد!

زیرا اگر این قشر محجبه ما برخی از اصول و قواعد حجاب را ندادند خود می تواند ضربه مهلکی را بر بطن جامعه وارد کنند یکی از نکات بسیار مهمی که شاید امروزه با سهل انگاری بعضی از خانم های محجبه اتفاق می افتد مساله عفاف می باشد زیرا کاهلی در امر عفاف خود با عث ترویج بی حجابی و آزادی روابط نامشروع در افراد غیر محجبه می شود زیرا زنان بی حجاب برای خود این توجیه را می آورند که آنهایی که دم از مقدسات می زنند اصول مذهبی را زیر پا گذاشته اند!!!

پس چرا من باید پایبند به این اصول دست و پا گیر باشم!!!؟؟؟

 

منبع:وبگاه "طرح با تو حرف می‌زند".



[ دو شنبه 17 آذر 1393 ] [ 19:20 ] [ محب اهل بیت (ع) ] [ بازدید : 962 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بهشت (1394/10/11 )
خدا ♥♥♥ (1394/10/11 )